سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی عصر امروز (جمعه) به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
در گفتوگوی تلفنی شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقهای در پرتو تفاهم حاصلشده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت وگوها و بهرهگیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقهای منجر شود.